Meer resultaten voor fotografiecursus

fotografiecursus

Fotografie, Cursus of workshop, Regio Leuven voor kinderen UiTmetVlieg.be.
Gebruik mijn huidige locatie. U bent hier.: Cursus of workshop. Verfijn of wijzig resultaten. Fotografie, Cursus of workshop, Regio Leuven voor kinderen. Je zocht op.: Fotografie Verwijder filter Cursus of workshop Verwijder filter Regio Leuven Verwijder filter Alle filters verwijderen.
Cursussen Kunstbedrijf Arnhem.
Een fotografiecursus voor beginners in Amersfoort.
In deze cursus leer je fotografie creatiever in te zetten. Je leert de mogelijkheden van digitale fotografie, je leert beelden analyseren en foto's' nabewerken met de computer. Ook klassieke onderwerpen als belichting en compositie komen aan bod. Je gaat praktisch aan de slag met portret en landschapsfotografie.
Fotografiecursus jongeren.
In deze cursus leer je de alles over fotograferen met je camera of telefoon én beeldbewerken om jouw unieke fotos te creëren. Kijk voor meer informatie over inschrijven, tarieven, kortingsmogelijkheden en de algemene voorwaarden op de Info-pagina. do 24 jan 1630: Cool kunst en cultuur Donderdag.
Intensieve Fotografie Cursus Basis Utrecht 89 Octopus Academy.
Intensieve Fotografie Cursus Basis combineert op een unieke wijze de camera-instellingen en creatieve fototechnieken. Je leert in één dag hoe je de camera in alle voorkomende situaties correct in kunt stellen, maar tegelijkertijd krijg je onmisbare inzichten in creatieve fotografie en concrete tips over compositie.
Fotografie cursus natuurfotografie tips goede foto maken.
Hier geven wij enkele basistips die ervoor kunnen zorgen dat de fotos die genomen worden beter van kwaliteit zullen zijn. Natuurfotografie is slechts een klein onderdeeltje van fotografie. Belangrijkste kenmerken van deze soort fotografie is dat de biotoop niet beïnvloed wordt door uw aanwezigheid in de natuur.
FOTEL Fotografie Cursussen, Reizen, Workshops. Gezellige Topklasse!
Leer van een fotografie vakpofessional, tijdens deze intensieve eendaagse fotografie cursus, om te gaan met uw fotografie camera en objectieven. Bevrijd van automaat standen, neem jij de controle en ga je creatief imponerende foto's' maken. Fotografie is zo nog veel leuker!
Fotografie, Cursus of workshop UiT in Vlaanderen.
Cursus of workshop. zaterdag 26 september 2020. Workshop stadsfotografie met je smartphone. Borgerhout Antwerpen, BorgerHub. Cursus of workshop. maandag 28 september 2020. Aalst, Cultuurcentrum De Werf. Cursus of workshop. Van 23 september 2020 tot 30 september 2020. Brugge, Vormingplus regio Brugge vzw.
Fotografie cursus De Schakel Barendrecht.
BARENDRECHT In Fotografiecentrum Barendrecht aan Binnenlandsebaan 7 gaat vanaf dinsdag 5 april de fotografiecursus voor Beginners van start. Deelnemers leren samen met een groep enthousiaste fotoliefhebbers het fototoestel beter kennen. Tegenwoordig zijn er veel instelmogelijkheden zoals belichting, witbalans en bracketing.